2012. április 22., vasárnap

Pestos omlett

Erzsi barátnőmtől kaptam egy üveg diós medvehagyma pestot. Elképesztően illatos, zamatos...és a színe valami mesés. Első ránézésre olyan valószínűtlennek látszott hogy ez egy létező dolog :) Többször rajtakaptam már magam, hogy csak úgy kiveszem a hűtőből és gyönyörködöm a színében, illatában. Reggelire sütöttem 2 tojásból omlettet, vékonyan elkentem rajta egy evőkanál pestot és megszórtam apróra vágott kolbásszal. Feltekertem mint egy palacsintát és kész. Nagyon finom lett.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki.:)
    (Ááá... ez a szóellenőrző... Esküszöm, nem vagyok robot! :D)

    VálaszTörlés
  2. Villámgyors kaja, és isteni :) Hogyan tudom eltávolítani a szóellenőrzőt?

    VálaszTörlés
  3. A beállításoknál -> megjegyzéseknél.

    VálaszTörlés
  4. Ah! Én győztem :) A gép azt mondta, a vasalái szokásaidból gondolta hogy robot vagy, bocsi :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, azok már elmúltak! :D Valami vírus lehetett, ami több éven át dúlt bennem. :D

    VálaszTörlés