2012. szeptember 9., vasárnap

Pizza 2.

A tegnap esti pizza olyan jól sikerült, hogy reggel meg kellett ismételnem :) Egy kicsit változtattam a tészán, hogy magasabb legyen a pizza alap.
Hozzávalók:
- 2,5 ek őrölt kendermag
- 2,5 ek Nature Cookta tökmagliszt
- 2,5 ek Nature Cookta lenmagliszt
- 2,5 ek őrölt szezámmag
- 2,5 ek őrölt, hántolt natúr napraforgóbél
- 3 db tojás/ el is hagyható, csak akkor kevésbé magasodik meg a tészta és egy picivel több víz szükséges   hozzá
- 1/2 kk szódabikarbóna
- 1/2 kk só
- 1/2 kk xukor
- 1 1/2 tk pizza fűszerkeverék
- 4 ek oliva olaj
- 2 gerezd zúzott fokhagyma
- 1/2 kk őrölt kömény (ez semlegesíti a szezám kesernyés ízét)
- 80 ml víz

A hozzávalókat összekevertem, a masszát szilikon formába öntöttem ( 20x25 ), előmelegített sütőben 10 percig sütöttem. Rákentem a paradicsom szószt, rétegezve kerültek rá cukkini és paradicsom szeletek, só, bors, majd legvégül a tetejére reszelt sajt. További 15-20 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése