2012. szeptember 8., szombat

Beszerző körút

Ma Szegeden jártunk, és betértünk a Biocity bioboltba. Nagyon kellemes hangulatú, jól átlátható, világos üzlet, bőséges áru választékkal. Ottlétünk alatt többen is megfordultak az üzletben, nem is csoda, a kiszolgálás csillagos ötös, az árak pedig általánosságban véve nagyon barátiak. Több mindent is vásároltunk, sőt megbízást is teljesítettem. Igaz hogy csak alapanyagokért mentünk, a pultnál mégis flörtölni kezdtem egy csomag szilvás linzerrel....nem is így volt, ő kezdte. Elfojthatatlan kényszert éreztem rá hogy megvegyem, habár horror ára volt....megérte. Egy igazi ízorgia élményt adott. A sütit az Élet Konyha varázsolja, minden süteményük sületlen, a nyers étel kategóriában az eddig kóstolt legjobb.
Az üzletben két bűbájos hölgy fogadta és szolgálta ki a vevőket, s a kedves kiszolgáláson túl, egy kávéval is megvendégeltek.
Jó szívvel ajánlom ezt a helyet, én is visszatérek még :)





A mandulatejjel megjártam, nem olvastam el az apróbetűs részt, sajnos cukrozott és szójalecitin van benne :( Így jár az, aki nem tud olvasni.

1 megjegyzés: