2012. április 18., szerda

Mákos- csokis süti


2 dl Nature Coockta mandulaliszt
1 dl őrölt mák
1 ek kakaópor
4 ek Xukor
1 kk fahéj
1 kk szódabikarbóna
1/2 marék durvára tört dió
Néhány kockányi 85%-os csoki aprítva
4 ek olvasztott zsír
1 tk rumaroma
6 db tojás különválasztva, fehérje habbá verve
1 dl víz
22X20 cm-es szilikon forma
Először a száraz hozzávalókat kevertem össze, aztán hozzáadtam a tojások sárgáját, zsírt, rumaromát, vizet. Ennél a pontnál a tészta kiválóan formázható, gombócolható, ízre olyan mint a cukrászdai keksz golyó. Ha a tojás ellenőrzött, és fogyasztható nyersen is, a fehérje hozzáadása nélkül, kitűnő sütés nélküli finomságot készíthetünk belőle.
Én azonban nem álltam meg itt, összedolgoztam a tojások kemény habjával, és 22X20-as tepsibe tettem.
35 perc alatt készre sült. Pár perc után, melegen is jól szeletelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése