2012. április 13., péntek

Csirkemell falatok

Hozzávalók
40 dkg csirkemell ( én bőröset vettem, hogy kisüljön belőle a finom zsírja)
10 dkg lángolt kolbász
1 ek zsiradék (nálam sertészsír)
2 ek szezámmag
5 dkg mandula apróra vágva
5 szál újhagyma felaprítva
tetszés szerint fűszerek (nálam só, bors, pirospaprika, őröltkömény)
5-6 salátalevél összetépve
maréknyi uborka felkockázva

Serpenyőben felolvasztottam a zsírt, rádobtam a husit, a hagymát, kolbászt, fűszereket és összesütöttem. A szezámmagot csak az utolsó pár percben szórtam rá.
A kész sültet salátalevélre szedtem, szórtam rá uborkát, és kész :)

2 megjegyzés:

  1. Annyira goszták amit csinálsz, hogy tényleg rákapok a paleóra. Ezt biztos megcsinálom és a májas pogi is kipróbálom. Már csak a magliszteket kell beszereznem :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erzsi ha vársz még egy picit, lesz lehetőség az oldalamon keresztül 10%-os kedvezménnyel vásárolni a Biobolt e-tar- ból. :)

      Törlés