2012. augusztus 26., vasárnap

Magyaros szezámkenyér

Jelen pillanatban ez a kedvencem. Abszolut olcsó, még tojás sincs benne, ajánlom GAP-eseknek is.
- 1 kávédarálónyi szezámmag megőrölve
- 2 ek Nature Cookta tökmagliszt ( a legfinomabb magliszt !)
- 1/2 tk szódabikarbóna
- 1 tk őrölt kömény ( nem lesz sok bele )
- 1/2 kk szárított, natúr fűszerkeverék
 ( ezek voltak benne:  petrezselyem levél, fokhagyma, snidling, zellerlevél, vöröshagyma, zellergyökér, curry )
- 1 csapott kk só
- 2 ek olivaolaj
- 1 kk almaborecet
- találtam 5 szem mandulát, azt is bele daráltam
  annyi víz, amennyit felvesz, egy kenhető állagú massza legyen belőle.

A tésztát sütőpapírral bélelt tepsibe egyenletesen elolszlattam, tetejét meghintettem pirospaprikával, szezámmaggal.
Amikor már intenzíven érzett az illata, elzártam a sütőt ( kb 25 perc után) és további 10 percig hagytam benn.
Tegnap rakottast készítettem, maradt ki darálthúsos ragu, abból tettem a kenyér szeletekre. Az utolsó képen egy tálka smoothieval van tálalva. Nincs ennek valami rendes magyar neve? Addig is míg kitalál valaki egy szalonképes nevet, legyen szmötyi :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése