2012. augusztus 14., kedd

Barackos márvány tészta

Nem az én ötletem, a recept a Józan Ésszel blogról való.

A hozzávalók eredeti recept szerint a következők:
50 g bolti kókuszliszt,
1/2 teáskanál só,
1/4 teáskanál szódabikarbóna,
4 nagy tojás,
60 ml szőlőmagolaj, ízlés szerint
80-100 g nyírfacukor,
1/2 teáskanál vanília kivonat,
1-2 evőkanál kakaópor, magozott meggy.

Az én változatomhoz kókuszreszeléket daráltam, pálma zsírt és barackot használtam.
Édesítéshez xukrot tettem bele, amit a biobolt e-tár-ban vásároltam.

A tojásokat összekevertem a xukorral, felolvasztott pálma zsírral, majd hozzákevertem a többi alkotóelemet is. A massza 1/3 részét átöntöttem egy másik tálkába és natúr kakaóport tettem hozzá.
Egy 20x25-ös formába felvéltva belecsorgattam a tésztát, majd a tetejére barack darabokat raktam. Előmelegített sütőben, tűpróbáig sütöttem.
Köszönöm Andreának, hogy közkinccsé tette ezt a receptet. A legfinomabb paleo süti amit eddig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése