2012. augusztus 12., vasárnap

Húskenyér maradékokból

Ezt a húskenyeret pár hete sütöttem. Felhasználtam hozzá minden fellelhető maradékot.
Daráthúsos ragut készítettem serpenyőben. Egy szilikon formát kibéleltem egy levél jégsalátával, beleöntöttem a húst. Kikevertem egy adag magliszt kenyér tésztát Nature Cookta tökmagliszt felhasználásával, majd a hús tetejére öntöttem. Legvégén reszelt keménysajtot szórtam rá. Aki tejmentes diétán van, hagyja el a sajtot, inkább egy felvert, megfűszerezett tojást öntsön a tetejére.
Pirosra sütöttem, majd hagytam hűlni. Melegen csalódás volt, nekem ehetetlenül zsírosnak tűnt, viszont miután állt egy éjszakát a hűtőbe, egy könnyen szelhető, finom "felvágottat" kaptam. Nyilván számít az is, milyen minőségű húst veszünk, meg a fözés során hozzáadott zsiradék mennyisége sem mindegy. Kísérletezni kell vele, következő alkalommal óvatosabb leszek, a hús pirításánál csak minimális zsírt fogok hozzáadni, inkább egy pici vízzel öntöm majd nyakon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése