2012. augusztus 12., vasárnap

Cukkini piskóta




Az elkészítéshez előkészítettem három edényt.
1. edénybe
15 dkg reszelt cukkini (előtte a magvait kivágtam)
1 ek méz ( legközelebb nem teszem bele, mert nagyon édes lett)
1 ek citromlé
2 ek mazsola
1 ek xukor (ezt utólag tettem hozzá, mert savanyúnak találtam)
1 kk vanília aroma

2. edény
10 dkg kókuszreszelék megőrölve
2 ek szezámmag megőrölve
4 csapott ek xukor
1/2 kk szódabikarbóna
csipet só

3. edény
4 db tojás
0,5 dl pálmazsír vagy egyéb zsiradék

Az edényekben lévő összetevőket elvegyítettem egymással, majd a tojásos löttyhöz
hozzá öntöttem a másik két edény tartalmát.
20x25-ös tepsibe öntöttem, és előmelegített sütöben addig sütöttem, míg pirulni kezdett a teteje. Ez kb 40 perc volt. Ekkor elzártam a sütőt, és még 10 percig hagytam benn pirulni. Más egyéb étel sütésénél is lekapcsolom 10 percel korábban a tűzhelyet, így energiát spórolok. A bent lévő hő elegendő ahhoz, hogy készre süljön benne az étel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése