2012. május 7., hétfő

Csoki :)

Az történt, hogy csokit barkácsoltam, de nem írtam le miből mennyit tettem bele. Naná hogy jól sikerült, most törhetem a fejem, hogy ismételjem meg. :))) Az alapötletet Elmira meseszép csokija adta. Az enyém nem lett olyan mutatós, nem kakaóvajjal, hanem két féle kókuszzsírral dolgoztam. A házi kókusztejem megdermedt zsírját egészítettem ki kb 1 ek kókuszzsírral. Reszeltem bele friss narancshéjat, pár szem mazsolát is adtam hozzá, xukorral ízesítettem. A natúr kakaóporból tehettem volna kicsit többet, így olyan tejcsoki kinézete van. Egy csipetnyi fahéjjal bolondítottam meg. Edényben vizet forraltam, majd egy másik edényben fölé raktam a csoki hozzávalóit. Addig kevergettem míg az alkotóelemek egynemű masszává nem váltak. Szilikon formába öntöttem, majd dermedés után kinyomkodtam belőle a kész falatokat.

2 megjegyzés: