2012. június 23., szombat

Kenyerem

Ez a mikrós zsömi lett az én kenyérpótlóm. Tudom, nem olyan szép mint a pékségek pultjából ránk mosolygó zsömi, na de nem is célom összehasonlítgatni a két "kenyér" típust. A maglisztből készült sütik, nem péksütik, így nincs is értelme szembeállítani őket egymással. Ezt csak azért írtam le, mert már kaptam olyan megjegyzést többször is, hogy ronda, meg gusztustalan stb, stb, stb.
Nem akarok senkit lebeszélni a péksütikről, eszemben sincs, sőt paleora téríteni se. Mindenki eltudja dönteni, milyen típusú ételeket használ üzemanyagnak, én paleozok és nem tartom gusztustalannak, se rondának...ennyi :)
Szerintem a maga kategóriájában pofás lett...és finom :)
2 ek őrölt szezámmag
1 mk őrölt kömény
2 db tojás 1 csipet só
1 késhegynyi szódabikarbóna
1 ek olívaolaj, vagy kókuszzsír
2 ikeás pudingos tálka
A masszát kétfelé osztva 600W-on 2,5 perc alatt megsütöttem.
Hűtőrácson hagytam kihűlni. Szelhető, vagy megtölthető.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése