2012. június 23., szombat

Mákos történet

Nagy mák kártevő vagyok, ott pusztítom ahol tudom :) Nagyon hiányzott nekem a mákospatkó, de maglisztekből (még) nem tudok tölthető tésztát csinálni (úgy is kitalálom hogy lehet :) ). Gondoltam, elindulok a bögresüti nyomvonalán, abban már elég jó vagyok. Így született meg a következő süti.
2 ek őrölt kókuszreszelék
2 ek őrölt mák
2 csapott ek xukor
2 db tojás elválasztva
1 ek oliva vagy zsír
1 késhegynyi szódabikarbóna
A tojások felvert habjába beleforgattam a többi hozzávalót, és két tálkába elosztottam. Ez itt éppen egy tojás nélküli változat fotója, a tojásos verzió egy picivel jobban megemelkedik.
700W-on 3 percig sütöttem
Igen, jól látod, össze van harapdálva. Amíg hűtöttem őket, a láthatatlan ember összerágcsálta, legalább is a gyerekeim azt mondták...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése