2012. október 4., csütörtök

Pudingos- kakaós

Nagyon egyszerű, kezdőknek való süti :)
Hozzávalók:
- 1 kávédarálónyi kölespehely
- 0,5 maréknyi dió megdarálva
- 4 ek kukoricaliszt
- 6 ek barnarizsliszt
- 1 kk gm sütőpor
- 1 mk szódabikarbóna
- 1 tk citromlé
- 4 ek felolvasztott kókuszzsír
- 2 ek gm natúr kakaópor
- 5 ek xukor, vagy 3 ek xukor+ 3 szem stevia porítva
- 210 ml víz
A szódabikarbónát kipezsegtettem a citromlében, és hozzá öntöttem az előzőleg már elkevert tésztához (mindet egyszerre össze lehet keverni). A jól önthető sűrű masszát, 20x25-ös tepsibe öntöttem, előmelegített sütőben, tűpróbáig sütöttem (takarékon).
Miután megsült és kihült, vízzel főzött gm pudinggal öntöttem le. Teljes dermedésig hűtőben hagytam.
A gyerekeim szerint, keserű mandula íze van, és nagyon finom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése