2012. október 4., csütörtök

Kölesgolyós házi csoki

Adalékanyagoktól mentes, gyorsan és egyszerűen elkészíthető, a siker garantált.
Feltettem forrni egy kis lábosban vizet.
Amíg melegedett előkészítettem a hozzávalókat:

3 ek méz
3 ek natúr kakaópor
3 ek pálmazsír (a kókuszzsír azért nem jó, mert szét olvad egy pillanat alatt a gyerekek kezében)
A felmelegedett víz fölé, egy másik lábosba beletettem a zsírt, felolvasztottam és hozzá kevertem a kakaóport és a mézet . Gyönyörű homogén massza lesz belőle.
Egy szilikon formába előzőleg kölesgolyókat szórtam, ráöntöttem a masszát. Egy kanállal alaposan beleforgattam a bogyókat, hűtőbe tettem és hagytam megszilárdulni.
Éles, vékony pengéjű késsel széles szeletekre vágtam. Kb 2 perc alatt eltűnt az egész, tehát egész jónak mondható.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése